Få en bra översikt och skapa en digital möteshistorik med Styrelseportalens Styrelserum.
Det går enkelt att lägga upp ett nytt möte i Styrelserum som automatiskt läggs in i den gemensamma styrelsekalendern, som i sin tur skickar ut automatiska påminnelser via e-post och sms en dag innan aktiviteten infaller.
På ett smidigt sätt kan styrelsen lägga till deltagare, namn på möte, typ av möte, datum och beskrivning samt ladda upp tillhörande dokument.
När dokumenten är uppladdade går det även att dela dem med Styrelsen inför ett möte så som kallelsen.
Under mötet kan ni även ta beslut i Styrelseportalens funktion Votering, där resultatet enkelt kan exporteras ut och dokumentet med resultatet kan läggas in i tillhörande möte.
Det går även bra att dela ut ärenden inom styrelsen under mötet i funktionen Projekt. Där lägger ni enkelt till ansvariga, start och slutdatum, status, beskrivning och tillhörande dokument.
Efter ett möte kan styrelsen både dela och signera dokument direkt i Styrelseportalen.
Kom igång med Styrelseportalen redan idag med tre enkla steg:
5 användare 390 kr/mån
10 användare 590 kr/mån
20 användare 690 kr/mån
Vill ni prova på Styrelseportalen i 30 dagar, kontakta oss på info@reduca.se eller 0123-711 711.