Allt styrelsearbete på en plattform

 

   

Styrelseportalen skapar ett bra samarbete och större deltagande.

Bra samarbete i styrelsen stärker föreningen. Styrelsearbetet sätter tonen i hela föreningen och med små medel går det att göra stor skillnad.

Styrelseportalen ger styrelsen en plats att samla allt material som kan nås av styrelsemedlemmar var de än befinner sig. Den bidrar till ett bättre samarbete, större deltagande, mer struktur och förbättrad kommunikation.

 

 

1 - 50 medlemmar
390 kr/mån

Priset är exkl.moms

Följande ingår: 
Samtliga funktioner
10 användare
20 GB lagring
15 signerade dokument/år
250 SMS/år
2000 deltagareminuter/år 

51 - 100 medlemmar
490 kr/mån

Priset är exkl.moms

Följande ingår: 
Samtliga funktioner
12 användare
20 GB lagring
15 signerade dokument/år
250 SMS/år
2500 deltagareminuter/år 

Mer än 100 medlemmar
590 kr/mån

Priset är exkl.moms

Följande ingår: 
Samtliga funktioner
15 användare
20 GB lagring
15 signerade dokument/år
250 SMS/år
3000 deltagareminuter/år 

Förmånligt erbjudande

Bostadsrättsföreningar som är medlemmar i Bostadsrätterna får ett förmånligt medlemserbjudande som innebär att föreningar får prova Styrelseportalen kostnadsfritt i 60 dagar utan några förbindelser och 25% rabatt på årslicensen. 

Logga in som medlem här för att ta del av kampanjkoden. Inte medlem? Ansök om medlemskap här och ta del av erbjudandet.

Uppge sedan kampanjkoden antingen i samband med bokning av demo, beställning eller om du vill testa plattformen utan kostnad i 60 dagar.

Läs mer om förmånen här.

Digitalt styrelsearbete

Smarta funktioner som bidrar till ett strukturerat och långsiktigt styrelsearbete.

  • Digital mötesprocess
  • E-signering med BankID
  • Videomöten med upp till 200 deltagare
  • Digital projekthantering
  • Dokumentlagring med 20 GB
  • Digitala beslut
  • Styrelsekalender kopplad till iCal
  • Digital avtalshantering 
  • Utskick via e-post och sms
  • Registerhantering

Kundcase

"Styrelseportalen förenklar verkligen vårt arbete med att signera styrelseprotokoll och avtal, samt att vi kan lagra viktiga dokument som stadgar, årsredovisningar, protokoll, stämmobeslut, kallelser och mycket annat säger styrelsen."

Här kan ni läsa om en bostadsrättsförenings styrelse, hur de använder Styrelseportalen och hur den underlättat styrelsearbetet. 

Läs mer här.

Så här säger några av våra kunder

"Användarvänlig, prisvärd och personlig support".

Vi har idag en modern hemsida och en digitallösning genom Reduca, vilket har underlättat styrelsearbetet och kommunikationen
med medlemmarna avsevärt. Kontakten med Reduca har varit både personlig och flexibel. Vi rekommenderar Reduca
till andra bostadsrättsföreningar som söker ett modernt sätt att arbeta på.

- Styrelsen, Brf Valvet i Stockholm
Reduca är snabba, lyhörda och anpassar sina tjänster efter vad vi behöver. Trots att vi bara varit kunder en kortare tid har vi redan minskat våra kostnader för avtal och förenklat och förbättrat våra administrativa rutiner.

- Styrelsen, Brf Höken 10-22
Reduca har underlättat vårt styrelsearbete avsevärt, framförallt när det kommer till avtalshantering, dokumentation och kommunikation med våra medlemmar. Med hjälp av Reduca hittade vi en ny lokalvårdsleverantör med en kvalitativ tjänst till ett bra pris. Nu har vi även ett bra verktyg när vi i styrelsen måste kommunicera med våra medlemmar och bjuda in till diverse aktiviteter.

- Ulla Flacke, Ordförande Brf Knoppen 3

Vill ni veta mer?

Boka en demo och prova vår Styrelseportal i 30 dagar kostnadsfritt utan några förbindelser.

Under en demo får ni: 

  • Genomgång av plattformens funktioner
  • Svar på frågor och funderingar
  • Tips på hur ni kan driva styrelsearbetet på ett smart sätt med Styrelseportalen

Boka en demo här.

info@reduca.se
08 - 39 39 48